2012. július 14., szombat

A pszichológus válaszol
Kedves Doktorúr!
22 év es vidéki jány vagyok, azér is nem irom le a nevemet, mert felismernének. Hisz itt Galgán összesen 2en vagyunk 22 év es jányok. Az vón a kérdésem, hogy a Ferihez mennyek hozzá feleségül, vagy Gáborhoz?
Válasz: Gáborhoz.

Tisztelt Doktor úr! Dr. Varga Gábor pszichológus vagyok. Egy betegem azt kérdezte tőlem, hogy ha 5 személyisége van, és egyedül él, akkor vegyen-e magának körasztalt, vagy megfelel-e az ötszögletű is? Kérem segítsen nekem a megválaszolásban, mert én matekból sosem voltam valami jó.
Kedves Doktor Úr! Kivételesen megválaszolom kérését, holott a tiszteletdíjat nem én fogom kapni. A személyiségzavarban gyakran történnek változások, így csökkenhet és nőhet is az uralkodó személyiségek száma. Semmiképpen sem érdemes tehát a mai helyzethez igazítani az asztal vásárlást, hiszen azt 10-15 évre is megtartjuk. Javaslom tehát (lásd Jung : A személyiségek és az asztalok, Freud: Kapcsolataim Anyáimmal, Kovács Péter: Asztal tervezls), hogy kör alakú asztalt vegyen.

Kedves Doktor Úr! Álmomban szárnyatlan madár voltam. Mit csináljak?
„Szárnyatlan szállj sült kappan!”

Kedves Doktor úr! Feleségemmel már egy fél éve nem éltünk szexuális életet. Mindig elhárít, hogy fáj a feje. Legutóbb éjszaka felébresztettem, kérdezte miért. Mondtam, hogy hoztam a fájdalom csillapítót, meg a vizet a fejfájására. Azt nyögte, nem is fáj a feje. Erre én: akkor most szexelhetünk! de elzavart a fenébe. Mit csináljak?
Kedves Levélíró!  A leírt próbálkozása mindenképpen értékelendően ötletes, de valójában csak igen ritkán vezet megoldásra. Javasolnám inkább a közös meghitt vacsorát, romantikus zene hallgatását, közös sétát és a spontán helyzetek kihasználását. Megküldött fényképe alapján azonban még hasznosabb lehet azonban a rendszere mosakodás, a fogmosás, szájápolás, körmök levágása, esetleg plasztikai sebész igénybe vétele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése