2012. június 26., kedd

 
Hányas vagy? 61-es? (akkor most kiderült a korosztályom)

Hányas vagy? 61-es? Az jó sok „s”!
’61-es? Akkor mi félmailekből is félreértjük egymást vagy egy mást, egy s mást.
Tanár Úr kérem én készültem! Ki? Készültem!

Hányas vagy?
30-as?? Hülye! Nem a mobilod kérdeztem! Akkor már nem biztos, hogy T-Mobilos,  mert már hordozható a szám.. Mindig hordozom is magammal a számat.
Te is úgy keresed a betűket, mikor sms-ezel: ez sem s, ezsemes…

Azt mondod fogyunk..
Azt mondom én sajnos nem
Tudom, ezzel (sem) nem illik viccelődni… nem vicces ez az egész.
Miért a jók mennek el mindig!?
Mindenki elmegy egyszer .. jobbak kétszer  is. Szerencsésebbek talán csak egyszer, de sírni tudnak az örömtől.  Ez a sírig tartó öröm?
De ne ess bele a kétségbe! Egybe se!

Hányas vagy?
44-es? A lábad? Lábadozol?
Már a hajad szála sem görbül? Azért van akinek még igen, dauer nélkül is!

Hányas vagy?
’61-es, akkor mi lehet, hogy egy osztályba jártunk, mégis dúlt köztünk az osztályharc.
Stipi-stopli, én munkásosztály vagyok! Miért mondod, hogy paraszt?
A zöldségesek hová taroznak? A nagykereskedőkhöz? Akkor is, ha Kicsik?
Kiiisfiam! Mi ez a fekete pont a jegyeidnél? Nem volt piros tollam?
Kiisfiam! Nem, a sztrapacska nem egy szlovákiai csata helyszíne. Persze, a nagy adag az sztrapacs!
Mit csinálsz Kiiisfiam? Emléktáblát nekem? Csak el ne felejtsd, hová tetted!

„Imagine there's no heaven, It's easy if you try, No hell below us, Above
us only sky, Imagine all the people living for today!”  Jó, majd holnap! Inkább holnapután, mert holnap halnap.

Hányas vagy?
’61-es? Bekötözted már a Föld sebeit?
Nem a zsebeit, a sebeit. Sebbel-lobbal. Jobbal-balbal! Na jó, ne politizáljunk!
Arra születtél!
Merre?
Arra ni!
Ni! A lovagok, akik azt mondják, hogy NI. Játszani.. is engedd szép komoly fiadat. Megjátszani.

Emlékszel?
Igen!
Mit igen?

Figyelsz még a nüanszokra? Vagy csak nagy dolgokban gondolkodsz? Nagyzolsz?
Annyian nem figyelnek, hogy a gépem nem is ismeri ezt a szót, helyesírási hibát jelez.
 most rákerestem a neten. Volt négyszáz találat (Négyszáz csapás) egyet idézek:
Kártevőirtás HACCP előírások szerint vendéglátóipari egységek, szállodák,
konyhák, kórházak, üzemek részére. Nüansz Kft.”
Persze a nüanszohoz meg figyelem és érzék kell. Intuíció kérdése az egész!”

Folytatás következik..
Folytatás. (hogyan kell folytat ásni?)

Játék a szavakkal
Ezt egy életen át kell játszani.

Hányas vagy? 61-es? És még mindig olvasod? De ráérsz! Még, vagy már?
Messze a ballagástól, távol a nyögdíjtól..
Mosolyod vígasztal. Van itt egy szomorú asztal is..
Röhög az osztály. Repedezik a fala. Lepotyog róla a falra hányt bor, meg só.
Kapsz egy falat falat.

Nem lehettem a legjobb passzban tanulásilag, mikor Tanár úr az ajándék könyvembe ezt írta: „A megkezdett úton nem szabad megállni!” Én meg csak megyek, megyek azóta is.. csak óvatosan (kö)vessetek (meg)!
Csak így tovább!
CSAK így? Tovább?

-         Adj Király katonát!
-         Nem adok!
-         Ha nem adsz szakítok!
És szakítottak egy katona miatt. L
Mért válaszolják minden kérdésemre hogy „Majd elválik?”

Hányas vagy?
Mit tudom már én? Hagyjanak a számokkal! Honnan jött az adóhivataltól?
Nem az a fontos honnan jössz, hanem, hogy hová mész?
A falra. A falra mászom tőled, meg a meszet is a falra.. úgyis az adja a másikat!

Tanár Úr kérem én készültem, és készülök még mindig, csak éppen nem tudom mire.. teszem egyik lábam a második után, néha páros lábbal, láthatóan haladok, de hová?
Tanár úr! Miközben történelmet írtunk, leírtak bennünket! Nem csak a nevünket!
Holnap Halnap! A Hal neve Vanda! Vanda vagyok! Hú, de nagyon!
Holnap Halnap! A hal fedezi fel legkésőbb a vizet!

Sikeresek vagyunk! A lisztből is az a jobb, amelyiknek nagyobb a siker tartalma. Na, nem a zeneszerzőre gondoltam.

Múlt héten – míg szabadságon voltam – a kollégáim örökbe fogadtak nekem egy számot az interneten. 7439. Az én számom. De mit tegyek vele? Most már felelősséggel tartozom érte. Locsolgassam, és akkor nagyobb lesz? Mondjuk 7440? És az jó lenne nekem/neki? Talán jobb így, ha önmaga maradhat. Marad 6??? Akkor 6ározott lesz.

Hogy lehet ezt befejezni? Persze befejezni nem is szabad, csak abbahagyni!....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése