2014. március 28., péntek

Napi oktalanság

Néhány korábbi bejegyzésemből közvetve kiderült már, hogy nem igazán rajongok a három mondatos bölcsességekért (a két mondatosokért sem), mert gyakran nagyon jól hangzanak, de ha kicsit belegondolunk, akkor legalább is igen vitathatóak, ráadásul bármire és annak az ellenkezőjéről is lehet nagyon jól hangzó bölcsességet találni. A lenti bölcsességre tegnap leltem a facebook-on,de ott nem akartam kommentelni, nehogy megsértsek valakit (itt nyugodtan megsértek bárkit). Szóval szinte magyarázatot sem igényel szerintem a lenti idézet, önmagáért beszél, ha itt helyezem el és nem a facebook-on.
Akár a FIDESZ jelmondata is lehetne a legrosszabb pillanataiban:







( én utána nyomoztam, Tamási Tímeától származik az idézet)
Persze, persze tudom én mit akar mondani, és az sem mindegy, hogy a kép szerkesztője (nem én) a folytatást levágta, de mégis egy másik idézet jut róla eszembe Bertrand Russell-től, amelyet szintén nem illik megfelelő körültekintés nélkül idézni (de én most megfelelően körültekintettem):
"Az a baj a világgal, hogy az ostobák mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

... azt hiszem a bölcsességekre még vissza fogok térni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése