2014. március 17., hétfő

Magyarázatok

Utóbbi hetekben a szokásoshoz képest is elmaradtam a bejegyzésekkel. Úgy gondoltam, erre illene némi magyarázatot adnom, de a tényleges magyarázatot nem sok értelme lenne leírni. Így a kedves (vagy kedvetlen) olvasóra bízom, hogy a lenti okok közül melyiket teszi magáévá:

 - UFO-k raboltak el, akik annyira erőszakosak voltak, hogy még az internet elérést sem tették lehetővé számomra. Három hét után úgy kerültem vissza, hogy semmire sem emlékszem. Arra sem, hogy elraboltak, csak másoktól hallottam;
 - Pénzem fogytán volt, ezért vállaltam egy orvosi kísérletben való részvételt. A beadott szérum a lumbágómat nem gyógyította meg, viszont a humor érzékemet elveszítettem (többen tagadják, hogy valaha is rendelkeztem vele). A gyógyszer hatása mostanra múlt el (vagy nem??)
 - Elfelejtettem jelszavamat a Google fiókomhoz, így nem tudtam belépni újabb bejegyzéseket tenni (ezt engem ismerők teljesen hihetőnek tarthatják esetleg);
 - Kifogyott a tinta a számítógépemből;
 - Vezeték nélküli keyboardom van, melyben lemerült az elem és eddig nem volt pénzem új elemet venni;
 - A blogomon elhelyezett reklámok, illetve a rendkívül nagy látogatottság révén olyan bevételekhez jutottam, hogy 3 hétig csak ittam. Most, hogy elfogyott a pénz, itt vagyok megint;
 - Különböző pártoknak gyűjtöttem aláírásokat;
- Egy nagyon vicces oknyomozó riport sorozatba kezdtem, de olyan mélyre sikerült ásnom, hogy nemzet biztonsági okokból 88 évre titkosították a bejegyzéseimet, melyek most is fent vannak a blogomon, csak láthatatlanok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése