2016. június 21., kedd

Napi bölcsesség - Tesla


Mai kedvencem a Facebook-ról:


Ugye milyen igaz!? Lángész volt Tesla (egyébként valószínűleg igen, de nem ezért a mondásáért)! Pont ez kell minden olyan antiszociális személy önmegerősítésének, aki antiszociális viselkedése ellenére valamiért mégis szeretné, ha a társadalom elfogadná, elismerné. Micsoda aberráció ez már önmagában is!
Na, de hol van (és hol volt valaha is) az a társadalom, amely a normákat vakon követő egyedekből áll? Hol vannak azok a normák (tudom persze, hogy léteznek normák, mindenre és az ellenkezőjére is)?
Azt is tudjuk, hogy sok zsenit jellemezte az antiszociális viselkedés.Meg azt is, hogy a pszichopaták nem baltával a kezükben sétálnak egész nap:


DE! Tényleg az intelligencia jele ha, egy "l"-lel írom az intelligencia szót, ha túrom az orromat, felteszem a lábam az asztalra, ha nem hagyom a másikat szóhoz jutni, ha reggel 9-kor már részeg vagyok, ha csak a számítógépemmel vagyok képes kommunikálni, ha nem indexelek a forgalomban, ha rokkant helyre parkolok a terepjárómmal, ha nem veszek fejfedőt a zsidó temetésre, nem fizetem a közösköltséget, ha botrányt csinálok a céges fogadáson, ha verem a feleségem, gyermekeim,....? Kérem, a témához értők ne korrektúrázzák, hogy ezek közül melyek nem tartoznak az antiszociális viselkedésformák közé (válogasson mindenki szabadon), szerintem Tesla sem végzett kutatást!

Mindebből nem következik semmi. Nyugodtan legyél antiszociális viselkedésű, csak akkor ne keress erre mentségeket! Hoppsz akkor most megpróbáltam egy normát meghatározni?? Ne fogadjátok el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése