2015. november 22., vasárnap

Új szolgáltatás - webáruház

Megnyitottuk - új szolgáltatásként - webáruházunkat!


Személyre szóló és személytelen jókívánságok, okosságok, pozitív, illetve negatív gondolatok rendelhetők most bevezető áron!
Szállítás ingyenesen a honlapon keresztül, vagy e-mailben, darbaja 500 forintért futárral (toll, papír legyen kéznél, mert a futár fejből, szóban közvetíti a szolgáltatást!). A futár eredménytelen kézbesítés esetén háromszor ismételten megkísérli a kézbesítést, de a szolgáltatás szövege változhat.
Nem tetszési garancia! Garantáljuk, hogy nem fog tetszeni a szolgáltatásunk, és akkor 30 napon visszaküldheti azzal együtt, akinek szánta.


Néhány visszajelzés ügyfeleinktől:


Mirtill (Budapest) : Én egy pozitív gondolatot kértem depressziós férjemnek. Nagyon jól bejött, azóta olyan hiperaktív lett, mintha folyamatosan kávét inna, fejét mindíg a nap felé fordítja, hogy ne lásson árnyékokat.


József (Mátészalka): Nagybátyám temetésére kértem néhány együttérző gondolatot, amit ott elmondhatok. Nagyon bejött, az özvegy még mindíg ott röhögne, ha közben be nem zárják a temetőt.


Géza (Győr): Én futárral kértem a szállítást, sajnos 2 napot késett, így a szerelmes versikét már csak az új barátnőmnek mondhattam el, aki nem szőke, így nem teljesen illik rá. Kérdésem, hogy használtan is vissza lehet-e küldeni a szolgáltatást, ha nem tetszett, és azt is a futáron keresztül kelle-e küldeni és ki fizeti a futárt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése