2017. augusztus 15., kedd

Nagyon durva bölcsesség

Lassan már bölcsességek tematikája lesz a blogomnak, de azt hiszem az eddigiek közül ez a legdurvább álbölcsesség. Szegény Bocelli (ha valaki nem tudná: kiváló vak énekes) demonstrálja azt, hogy "nem csak a szemeddel kell látnod, hogy szeretnek.."! Persze, azt értem, hogy ő vakon is érzi a szeretetet. De most tényleg, ő hogyan láthatná a szemével? Abba belegondoltál egyébként, hogy ha nem lennének ilyen idézetek, akkor kinek jutna eszébe az, hogy a szemével lássa, hogy valaki szereti?
 
 
 

Gyenge parafrázisa Saint-Exupéry "Jól, csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." - gond(ol)atlanságának. Valamiért mégsem azt tanítják az autós iskolákban, hogy vezetés közben csukjuk be a szemünknek, és a szívünkkel tájékozódjunk az úton.
Jó. jó, értem én, hogy a "szívem", az itt nem egy vérpumpa, hanem az érzelemket, érzéseket jelképezi, de nem éppen ezek szoktak becsapni bennünket?

Mindenesetre én is készítettem egy változatot a témára:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése