2015. június 22., hétfő

Könyvajánló

Csak a blog látogatók számára közlök néhány részt szerkesztés alatt álló új könyvemből (mondjuk régi könyvem nincs). A könyv várhatóan a 2024-es könyvhétre jelenik meg.
A könyv munkacíme: "Névtelen dokumentum", melyet a Word adott neki. A könnyebb követhetőség érdekében az idézetek oldalszámát is megadtam, de ez még változhat, mert a szerkesztővel és a kiadóval vitáink vannak arról, hogy köszönetnyilvánításra meg kapok-e 4 oldalt, vagy le kell rövidítenem 3 oldalra:

"Vállalkozásom lehetetlen helyzetbe került. Napok óta vívódtam magamban. Feladjam? Ne adjam fel? Végül feladtam a legközelebbi postán." (71. oldal)

" Hosszú rábeszélések után végül mégis feljött a lakásomba Adél. Gyorsan G-Lédába vágtam magam." (112. oldal)

"Otthon megnyitottam a parkolóban talált pendrive-ot. Az 1975 és 1990 között regisztrált összes titkosügynök és feljelentő listája volt rajta. Akkor most leközlöm abban a formában, ahogy megtaláltam." (167. oldal)

"Ez váratlanul ért." (278. oldal)

"Ekkor a semmiből megjelent Dan Brown szelleme és azt visította: Nem lehetek szellem, mert még élek!
Az esettel nem tudtam mit kezdeni." (300. oldal - Az esettel azóta sem tudok mit kezdeni, a történethez semmi köze, így még lehet, hogy ki is marad a könyvből.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése