2014. szeptember 1., hétfő

100. bejegyzés! Vélemények

Ünnepi, 100. bejegyzésünk előtt blogunk nagy áttörést ért el az utóbbi napokban. Megkérdeztük néhány politikus, ismert és kevésbé ismert személy véleményét erről:

1. Szíjjártó Péter: A blogírás Magyarország stratégiai ágazata. Nagy örömmel írtam ma alá a Kormány nevében a stratégiai megállapodást az ismeretlen szerzővel. Mivel a blogon minden hirdetésre kattintás 17 forintot ér, az eddigi három kattintás 1/78231 darab munkahelyet teremtett. Különösen fontos tényező, hogy a blogger ablaka kelet felé néz, így minden reggel megvalósítja a keleti nyitást. Dosand jobban teljesít!

2. Gyurcsány Ferenc: Ez megcsinálta! Ez a blogger megcsinálta!Többen olvassák a blogját, mint ahány szavazója az MSZP-nek van. Ezt az unböszmeséget! Szerintem össze kellene olvadnia az én blogommal, akkor ketten nem jutnánk semmire!

3. Matolcsy György: Kicsit túlzásnak tartottam, amit a japán-magyar rokonságról kifejtett gondolataim kapcsán művelt a blogger, de el kell ismernem, hogy a maga nemében (mert valamilyen neme kell, hogy legyen) unortodox blog ez.

4. Mesterházi Attila: Nem, nem és nem! Nem én írtam a blogot! Írni sem tudok... Ja, azaz hogy minimum ihletője voltam számos szellemes bejegyzésének. Egyébként pedig Gyurcsány Ferenc!

5. Balogh Lacika első osztályos tanuló: Azért szeretnék gyorsan megtanulni olvasni, hogy mindennap olvashassam ezt a blogot. Ma valahogy olyan érzésem van, hogy a szüleim egyes részeket kihagynak, mikor felolvassák nekem.

6. Győzike: Hangoskönyvet kellene csinálni belőle!

7. Vágó István: A nagy sikerre való tekintettel nem kívánhatok mást, mint hogy "Legyen Ön is milliomos!"

8. MTV Híradó:

9. Csernus Imre: CSODA, HOGY ÉLSZ MÉG! Hogy tudod elviselni folyamatosan magadat ilyen gondolatokkal (mit gondolatok!)??? Biztosan sokat kell aludnod!

10. Orbán Viktor: Egy stadionhoz képest ez semmi, de (ahogy az ismert dakota mondás szól) egy nagy seggbe rúgásnál mindenképpen sokkal jobb.

11. Semjén Zsolt: Én ugyan a magyar nyelvű kultúra határokon átívelő terjesztésének a híve vagyok, de ha magyar nyelven van, akkor a kultúrálatlanság terjesztése is előrelépés, ha magyarul van. Különösen azért fontos ez nekem, mert más nyelvet nem beszélek.

12. Medveczky Ilona: Akkorát nevettem rajta, hogy most mehetek megint plasztikára.

13. Farkasházy Tivadar: Annyira jó, hogy meghívnám a bloggert jövőre Szárszóra, csak az a baj, hogy akkor senki más nem jönne el.

14. Rogán Antal: Nem értem mi ez, de ingyen van, a költségeit csökkenteni nem lehet. Azt nagyra értékelem, hogy az én és ismerőseim lakásaival, azok méreteivel nem foglalkozott.

15. Simon Gábor: Most lesz időm, én is elkezdek írni egy blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése